چون ما مرجع تخصصی هستیم

با ورود تکنولوژی چاپ دیجیتال به صنعت کاش و سرامیک یک انقلاب را به وجود آورده و میزان استفاده از این مصالح را در ساختمان ها و معماری ها چندین برابر افزایش داده است. امروزه این تکنولوژی به اندازه کوره های پخت برای صنعت کاشی و سرامیک اهمیت دارد چرا که باعث بهبود کیفیت، زیبایی بیشتر، تنوع و جذابیت بیشتر کاشی و سرامیک خواهد شد.

انواع روش های چاپ دیجیتال بر روی کاشی و سرامیک

تکنولوژی چاپ دیجیتالی بر اساس فناوری های به کار رفته به روش های مختلفی صورت می گیرد

  • روش الکتروگرافی
  • روش جوهر افشانی
  • روش دیجیتال نوری
  • روش حرارتی
  • روش چاپ مستقیم تصویر

می توان گفت که سیستم های چاپ دیجیتال علومی همچون الکترونیک، مهندسی مواد، شیمی، نانوتکنولوژی و تکنولوژی های مدرن را با هم تلفیق کرده و به خدمت صنعت کاشی و سرامیک در آورده است. از این تکنولوژی برای قطعات ویژه، کاشی های فوتوکاتالیست و سطوحی که امکان چاپ معمولی بر روی آنها وجود ندارد استفاده می شود.

استفاده های تکنولوژی چاپ دیجیتال بر روی کاشی و سرامیک

از این فناوری می توان برای کارهای متفاوتی استفاده کرد که از مهم ترین آنها می تواند به طراحی گرافیکی دیجیتال که برای پیاده کردن تصاویر گرافیکی بر روی کاشی می باشد، یکپارچگی بین تکنولوژی های موجود در صنعت کاشی و سرامیک، استفاده از پتانسیل های زیبایی شناختی در کاشی و سرامیک و استفاده از جوهرها و رنگ ها در طیف های وسیعی است که باعث تنوع هرچه بیشتر در این حوزه می شود.

 تجهیزات تکنولوژی چاپ دیجیتال بر روی کاشی و سرامیک

این دستگاه دارای سیستم رنگ، سیستم فیلتراسیون، بارهای هد چاپ و تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری هستند که هرکدام دارای وظایف مشخصی هستند. با وجود اینکه هنوز 20 سال از عمر این تکنولوژی نمی گذرد اما به سرعت در تمام دنیا مورد استقبال قرار گرفته و اعتبار دوچندانی به صنعت کاشی و سرامیک بخشید است.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+