چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی کاری استخر و جکوزی

کاشی کاری استخر و جکوزی کار ساده ای نیست و باید توسط کاشی کار ماهر و با تجربه انجام شود. این کار اصول خاصی دارد که در حین انجام باید آن ها را مد نظر داشت تا کار را دقیق و بدون اشکال به پایان رساند. قبل از هر کاری باید ابتدا با انواع کاشی و سرامیک مخصوص استخر آشنایی داشته باشید و بدانید چه کاشی مناسب کار شما است. کاشی های استخری اغلب از نوع کاشی لعاب دار است و نسبت به نفوذ آب مقاومت دارد، همین امر سبب بالا رفتن مقاومت کاشی در برابر انجماد می شود. پس از طراحی و ساخت استخر و جکوزی آخرین مرحله شامل کاشی کاری می شود که هر فرد تمایل دارد به زیباترین شکل کار را تمام کند. بیشتر افراد کاشی های مینیاتوری را ترجیح می دهند زیرا زیبایی بیشتری دارند و به استخر و جکوزی جلوه لاکچری تری می دهند. برای کاشی کاری استخر و جکوزی از چسب های مخصوصی استفاده می شود که از جنس پلیمر با پایه سیمانی هستند و برای آب بندی کاشی مورد استفاده قرار می گیرند. این چسب ها به آسانی در تمام سطوح استخر و جکوزی قابل استفاده هستند و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند. در واقع از این چسب ها به عنوان ملات آب بندی استفاده می شود و اجازه نمی دهد آب به بیرون استخر و جکوزی نفوذ کند همچنین به نگهداری آب در فضای استخر کمک بسیاری می کند. استفاده از این چسب ها کمک می کند عمر مصالح مورد استفاده در کاشی کاری استخر و جکوزی بالا رود. شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست قیمت کاشی استخری به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه نمایید.

نصب کاشی استخر و جکوزی

چگونگی نصب کاشی استخر و جکوزی

عملیات نصب کاشی استخر و جکوزی، تقریبا زمان بر است و قبل از کاشی کاری باید مراحل مقدماتی را کامل انجام داد. در ابتدا باید سطحی کاملا صاف و آب بندی شده داشته باشید. دقت کنید سطح زیر کار نباید هیچگونه حفره ای داشته باشد. پس از اطمینان از سطح کار باید درپوش لوله های استخر و جکوزی را نصب کنید با این کار از ورود نخاله در لوله ها جلوگیری می کنید. معمولا از درپوش های موقت برای این کار استفاده می شود و پس از پایان کاشی کاری درپوش اصلی را نصب می کنند. قسمت هایی که در آن ها وسایل روشنایی به کار رفته است را با سیمان هیدرولیکی پر کنید به گونه ای که هیچگونه ترک یا حفره ای باقی نماند. دقت نمایید هیچ شکافی در کف و دیوار استخر و جکوزی وجود نداشته باشد زیرا سبب ایجاد مشکل نشتی آب خواهد شد. 
همانطور که در بالا نیز اشاره شد زیرسازی و آب بندی استخر و جکوزی امری بسیار ضروری است که قبل از کاشی کاری باید انجام شود. اگر از کاشی های ریز استفاده می کنید باید با مهارت و دقت بالا کار را انجام دهید به خصوص سه ردیف اول کاشی کاری که بسیار حائز اهمیت است و باید با مهارت ویژه ای کار شود. پس از اتمام کاشی کاری با پودر سنگ عمل بند کشی را انجام داده و کار به پایان می رسد. برای اطلاع از شرایط حراج کاشی استخری ما را در ایران سرام دنبال کنید.

کاشی کاری استخر روباز

کاشی کاری استخر روباز نیز همانند مراحل بالا است. در کل کاشی کاری استخر باید با شناخت سازه شروع شود به این گونه که نوع سازه استخر مشخص شود و سپس در چند مرحله زیرسازی و آب بندی استخر انجام می شود. آب بندی استخر اغلب در یک یا چند مرحله قبل یا بعد از سیمان کاری آستری انجام می شود. برای زیر ساز کاشی کاری از ماسه و سیمان نرم استفاده می شود. دقت کنید قبل از سیمان کاری باید سطح استخر را کروم گیری کنید و کنج های استخر را با توجه به اضلاع استخر سیمان کاری و شمشه کاری کنید. برای کاشی کاری استخر رو باز از ملات ماسه و سیمان استفاده می شود. در کل کاشی کاری استخر و جکوزی در فضای باز و چه مکان های سرپوشیده، عملی بسیار سخت است که نیازمند مهارت و تجربه کافی است. فردی که عمل نصب را انجام می دهد باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. نکات مهم کاشی کاری استخر زیرسازی و آب بندی است که به آن اشاره شد. این کار نیازمند وسایل و مصالح مخصوصی است که استاد کار ماهر اطلاعات لازم در این زمینه را دارد.

کاشی کاری استخر روباز  

نکاتی در خصوص کاشی کاری استخر و جکوزی

  • بندهای کاشی کاری باید در یک راستا و مطابق الگو باشند.
  • لبگردها و اتصال دیواره ها و کف باید کاملا هم سطح باشند.
  • کاشی ها نباید لق باشد، در صورت لق بودن باید کاشی شکسته شود و کاشی جدید با ملات چسبانده شود.
  • دقت نمایید که هیچ پستی و بلندی در دیوار یا کف استخر و جکوزی نباشد.
  • شیب بندی ها مطابق استاندارد باشند. 
  • بهتر است از کاشی های ریز استفاده کنید زیرا تنوع طرح و رنگ بالاتری دارند.
  • کاشی های ریز امکان چرخش را در بخش های لبگرد فراهم می کنند.
  • استفاده از کاشی های ریز احتمال سر خوردن را کاهش می دهند از این رو ایمن تر هستند. 
نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+