چون ما مرجع تخصصی هستیم

اسلب هرمس

کاشی‌های ابعاد بزرگ که با نام اسلب نیز شناخته می‌شوند مزایای منحصر به فردی را برای انواع نوسازی یا کارهای ساختمانی جدید ارائه می‌دهند. بدون تردید استفاده از هر نوع سرامیک برای کفپوش فضاهای داخلی و خارجی و همچنین پوشش دیوار فضاهای داخلی بهترین تصمیم است. انتخاب ابعاد سرامیک تا حد زیادی به طرح یا سبک مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال محیطی مدرن و شیک هستید، استفاده از اسلب توصیه شده‌ترین گزینه است. در حال حاضر سرامیک اسلب هرمس اسلب برگزیده طراحان و ساختمان سازان است و ما می‌خواهیم در این مطلب دلایل این محبوبیت و مزایای بهره‌مندی از اسلب هرمس را با شما در میان بگذاریم و در نهایت یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین توزیع کننده اسلب هرمس را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

سرامیک اسلب هرمس

با افزایش پروژه‌های ساختمان‌ سازی در دو دهه گذشته و مصرف سرامیک به عنوان یکی از حیاتی‌ترین مصالح مورد نیاز در این صنعت، اندازه سرامیک بزرگ و بزرگتر شده است. دیگر سرامیک اسلب فقط برای پروژه‌های تجاری و هتل‌ها بکار گرفته نمی‌شود. سرامیک اسلب در پروژه‌های مسکونی نیز بسیار محبوب شده‌اند. شرکت ایگل هرمس خاورمیانه که با نام کاشی هرمس در صنعت کاشی و سرامیک فعالیت می‌کند با برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا محصولات بی‌نظیری را به بازار عرضه می‌کند. محصولات کاشی هرمس با سطوح متخلفی نظیر سطح براق، نیمه براق و مات تولید می‌شوند. سرامیک اسلب هرمس که به عنوان‌ یکی از پرفروش‌ترین محصولات کاشی هرمس به شمار می‌رود از مزایای فراوانی برخوردار است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

سرامیک اسلب هرمس 

مزایای سرامیک اسلب هرمس

فضای اتاق را بزرگتر نشان می‌دهد
همانطور که رنگ‌های روشن باعث می‌شوند فضا از چیزی که هست بزرگتر به نظر برسد، سرامیک اسلب هرمس نیز به طور مستقیم بر حس اندازه یک اتاق تأثیر می‌گذارد. اگر قصد دارید محیطی را به صورت بصری گسترش دهید، یعنی احساس بزرگتر شدن از آنچه در واقعیت است ایجاد کنید، مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما سرامیک اسلب هرمس خواهد بود.
نسبت به سرامیک‌های معمولی کاربردهای بیشتری دارد: سرامیک اسلب هرمس به دلیل ابعاد بزرگ این امکان را برای طراح و ساختمان ساز فراهم می‌سازد تا از این محصول در حمام، آشپزخانه، سالن‌های پذیرایی، هتل‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری و همچنین میزهای کار استفاده کنند.

زمان نصب را کاهش می‌دهد
مزیت دیگری که می‌توانیم در مورد سرامیک اسلب هرمس برجسته کنیم کاهش زمان نصب است. هنگامی ورق‌های سرامیک از ابعاد بزرگی برخوردار هستند به تعداد ورق کمتری نیاز است که به نوبه خود نصب کاشی اسلب را تسهیل می‌کند و زمان اختصاص داده شده به این کار را به حداقل می‌رساند.

طراحی فضای داخلی با سرامیک اسلب ترند و مد است
اگر می‌خواهید به‌روز باشید و از قوانین مد پیروی کنید، باید به استفاده از سرامیک اسلب هرمس توجه داشته باشید. سرامیک اسلب هرمس در زیبایی فضا تاثیر فراوانی می‌گذارد و محیط مدرن و شیکی را برای ساکنان ایجاد می‌کند.

حفظ پاکیزگی و بهداشت ساده‌تر می‌شود
با توجه به این موضوع که سرامیک اسلب هرمس از ابعاد بزرگی برخوردار است و تعداد کمتری از صفحات سرامیک در محیط نصب می‌شود، منافظ کمتری برای نفوذ گرد و غبار و آلودگی وجود دارد. بنابراین، سرامیک اسلب هرمس به خودی خود بهداشتی‌تر هستند و در عین حال تمیز کردن آنها سریع‌تر و ساده‌تر خواهد بود.

به سلامت خانواده اهمیت می‌دهد
اگر می‌خواهید محیط خانه تا حد ممکن عاری از مواد شیمیایی مضر باشد به شما توصیه می‌کنیم از سرامیک اسلب هرمس استفاده کنید زیرا این نوع سرامیک حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی یا مواد خطرناک نیست که منجر به بیماری‌های جدی شود. به عنوان مثال فرمالدهید که در بسیاری از انواع دیگر کفپوش‌ها یافت می‌شود و می‌تواند باعث اختلالات تنفسی، به ویژه در کودکان و افراد مسن شود در سرامیک وجود ندارد.

مزایای سرامیک اسلب هرمس 

ایران سرام ارائه دهنده انواع سرامیک اسلب هرمس

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین توزیع کننده برترین محصولات کاشی و سرامیک در نظر دارد انواع سرامیک اسلب هرمس را به محصولات منحصر به فرد خود بیفزاید. ایران سرام با شناسایی برترین محصولات تولید شده توسط حرفه‌ای‌ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک و همچنین بررسی نیاز مصرف کننده توانسته است با حذف واسطه محصولات درجه یک را با پایین‌ترین قیمت در دسترس مصرف کننده قرار دهد. از مزیت‌های خرید از فروشگاه آنلاین ایران سرام می‌توانیم به درگاه خرید امن و گارانتی سلامت کالا اشاره کنیم. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت سرامیک اسلب هرمس هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+