چون ما مرجع تخصصی هستیم

پرستیژ کاشی طرح چوب

تحقیقات نشان داده است که استفاده از چوب در معماری داخلی معاصر روند رو به رشدی داشته است. در گذشته پارکت ها بوسیله دست تراشیده شده و در ترکیب ساختمان ها قرار می گرفتند. آثار باقی مانده در عمارت ها و قلعه های گذشته نشان می دهد که در ابتدا سازه هایی از چوب ساخته می شده است. برای ترمیم و تعمیر کفپوش های قدیمی از گچ استفاده می شود پس از گذشت زمان کفپوش ها به اشکال مختلف در آمدند، تا به شکل یک لایه کفپوش یکپارچه و بادوام تبدیل شدند.

پرستیژ کاشی طرح چوب

کاربرد کاشی چوبی و سرامیک چوبی

پارکت ها معمولا برای گرم کردن اتاق ها به کار می روند از این رو برای مکان هایی مثل اتاق خواب ها ، اتاق های نشیمن و راهرو ها کاربرد دارند اما نمی توانیم با قاطعیت بگوییم که گزینه مناسبی است.

این در حالی است که شما اگر از کاشی طرح چوب برای کفپوش کردن مکان هایی مثل سالن غذا خوری، اتاق نشیمن، .... استفاده کنید مناسب تر است همان طور که می دانید استفاده از کاشی طرح چوب و سرامیک چوبی و نگهداری از آن راحت تر و به صرفه تر است.

کاشی طرح چوب و سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارند به عنوان مثال لکه های مختلف در آن ها نفوذ نمی کند، بر اثر تماس با پاشنه کفش آسیب نمی بینند، اما پارکت ها ممکن است در یک زمان شما را غافلگیر کنند آن ها مانند کف های چوبی در قلعه ها هستند و در مقابل دما و رطوبت مقاومت بسیار پایینی دارند.

کف چوبی حمام، سونا، اتاق های بخار در صورتی دوام بالایی خواهند داشت که از جنس خوب و با دقت ساخته شده باشند.

باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید، در صورتی که از کفپوش های مناسب استفاده کرده و در نگهداری و مراقبت آن کوشا باشید می توانید از کفپوش در برابر سائیدگی و پارگی محافظت کنید. می توانید برای کفپوش های طبقه ی پایین از کاشی طرح چوب و سرامیک طرح چوب استفاده کنید و کفپوش طبقه ی بالای منزلتان را پارکت کنید.

برای اینکه خاطری آسوده داشته باشید می توانید در هر دو طبقه از سرامیک پارکتی استفاده کنید هم دوام بالایی دارد هم نگهداری از آن ساده تر است.

اگر چه پارکت باعث گرما می شود اما نگهداری از کاشی طرح چوب بسیار آسان و راحت است.

کاربرد کاشی چوبی و سرامیک چوبی

نگهداری از کفپوش ها

آیا می دانید دشمن اصلی پارکت حشرات و آب هستند. آن ها به مرور زمان پارکت را پوسته کرده و می جوند. امروزه واکس های مصنوعی وجود دارند که کاربرد بسیار آسانی دارد. روش استفاده از این واکس ها به جای اعمال یک لایه ی ضخیم در دو لایه نازک است که نتیجه ی بهتری را در پی خواهند داشت. البته نا گفته نماند که این واکس ها باعث کدر شدن پارکت ها شده و این حالت غیر قابل برگشت است. برای اینکه به کف محل مورد نظرتان رنگ و جلای مناسبی بدهید می توانید از پولیش یا جلا دهنده ها استفاده کنید.

بهترین راه حل برای این مشکل این است که محصولی را انتخاب کنید که شامل همه ی این ویژگی ها باشد. می توانید هر 6 تا ده ماه یکبار به کفپوش ها یا پارکت ها رسیدگی کنید.

کاشی ها می توانند آن محصول مورد نظر شما باشند. برخلاف پارکت ها که ترمیم کننده ها و تمیز کننده های نایاب و گران قیمتی دارند تمیز کننده های مخصوص انواع کاشی ها مثل کاشی طرح چوب، سرامیک های طرح چوب در بازار بسیار زیاد است و در انواع مختلف برای کاربرد های متفاوت وجود دارند.

شما می توانید با مراجعه به سوپرمارکت ها به راحتی محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید. کافی است برچسب ها را بخوانید تا محصول مد نظرتان را یافته، حالا زمان آن است که با یک برس و دستمال عملیات پاکسازی را شروع کنید.

نگهداری از کفپوش ها

انواع مختلف سرامیک کف طرح پارکت را بشناسیم

این سرامیک کف طرح پارکت شامل تمام خصوصیات فنی سرامیک و جلوه های بصری چوب است. ایجاد روکش های مناسب و ایجاد رنگ های متنوع و گرم را عرضه می کند. این مدل سرامیک کف طرح پارکت از دوام و ترکیب متناسبی برخوردار است و همچنین سطح بسیار مناسبی داشته که به هنگام لمس احساس دلپذیری به فرد القا می کند.

سرامیک کف طرح پارکت ویژگی های انواع مختلف چوب های طبیعی را منعکس می کند.

انواع مختلف سرامیک کف طرح پارکت را بشناسیم

آیا کاشی های طرح چوب متناسب با نیاز های شما هستند؟

می خواهید سرامیک طرح چوب را در چه محلی استفاده کنید؟ انتخاب شما در چه محلی است آیا می خواهید تراس منزل خود را کفپوش کنید شاید آلاچیق در باغ، آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن یا هر مکان دیگری را کفپوش کنید.

می توانید با توجه به تنوعی که سرامیک پارکتی دارند محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کار ببرید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+