چون ما مرجع تخصصی هستیم

راهنمای خرید کاشی آشپزخانه با ایده های جذاب کاشی کاری

دکوراسیون و طراحی آشپزخانه امروزه اهمیت بسیار بالایی دارد و زیباسازی آن با استفاده از کاشی ها و سرامیک ها نقش عمده ای در این دکوراسیون دارند. کاشی آشپزخانه باید تفاوت هایی با کاشی و سرامیک ها سایر نقاط ساختمان داشته باشد و از نظر مقاومت در برابر نم و رطوبت در درجه بالایی باشند؛ اما استفاده از کاشی آشپزخانه مانند دیگر نقاط ساختمان ها سلیقه ای بوده و قانون خاصی برای آن وجود ندارد اما نکاتی در مورد آن وجود دارد که با رعایت کردن آن می تواند زیبایی بیشتری به آشپزخانه داد.

راهنمای خرید کاشی آشپزخانه با ایده های جذاب کاشی کاری

کاشی های مناسب برای آشپزخانه

استفاده از رنگ های روشن مانند آبی و سفید همیشه یکی از محبوب ترین رنگ های کاشی آشپزخانه بوده که به دلیل هماهنگی با دکوراسیون های متفاوت می باشد. همچنین می توان بسته به سلیقه افراد از انواع کاشی های دارای طرح ها و نقش و نگار های مختلف استفاده کرد.

شاید بزرگ ترین اشتباهی که ممکن است در انتخاب کاشی آشپزخانه انجام دهید همخوانی نداشتن رنگ و اندازه کاشی با اندازه و طراحی آشپزخانه باشد؛ بنابراین با توجه به اندازه آشپزخانه باید بهترین کاشی را با اندازه مناسب انتخاب کرد؛ مثلا استفاده از کاشی های کوچک برای آشپزخانه های کوچک اصلاً ایده مناسبی نیست.

کاشی های مناسب برای آشپزخانه

ایده های جذاب برای انتخاب کاشی آشپزخانه

همانطور که گفته شد انتخاب کاشی آشپزخانه کاملاً سلیقه ای بوده و قانونی برای آن وجود ندارد اما می توان از بعضی ایده های پر تکرار و جذاب استفاده کرد؛ مثلا استفاده از کاشی هایی با رنگ ها و طرح های متنوع برای بالای سینک ظرفشویی، استفاده از کاشی های براق و لوکس برای روی کابینت ها و یا پشت گاز و یا استفاده از کاشی بین کابینتی و سرامیک کف آشپزخانه سه بعدی و... رواج بیشتری دارد.

با توجه به اندازه آشپز خانه، طراحی و موقعیت قرار گرفتن آن در منزل می توان انتخاب مناسبی برای کاشی و سرامیک داشت اما در کل رنگ های روشن و ساده بیشترین استفاده را دارند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+