چون ما مرجع تخصصی هستیم

امروزه بخشی از تولیدات کاشی ایران به کشور گرجستان صادر می شود. به علت مهاجرت بازرگانان ایرانی به گرجستان و همچنین افزایش بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده کلان شهرهای گرجستان از جمله تفلیس، نیاز به واردات مصالح ساختمانی از جمله کاشی از کشور ایران به گرجستان رو به افزایش است. علاوه براین، با توجه به موقعیت جغرافیایی گرجستان در بین قاره آسیا و اروپا، این موقعیت اهمیت صادرات کاشی به گرجستان را دوچندان می کند.

چگونگی صادرات کاشی به گرجستان

با تصویب قانون همگرایی کشور گرجستان با اتحادیه اروپا و برداشته شدن تعرفه گمرکی کالاهای صادراتی گرجستان به اروپا، بازرگانان ایرانی، کاشی و سرامیک تولیدی صادراتی را به گرجستان صادر می کنند. این محصولات در گرجستان بسته بندی شده و تحت پوشش اجناس تولیدی گرجستان بدون تعرفه گمرکی به اروپا و همچنین امریکا صادر می شوند. همچنین در حال حاضر روابط ایران و گرجستان به دلیل فروش گاز طبیعی ایران به گرجستان به سطح بالاتری رسیده و این افزایش مراودات بین دوکشور، بستر صادرات کالاهای دیگر مانند کاشی و سرامیک ایران را به گرجستان مناسب تر کرده است.

صادرات کاشی و سرامیک به سایر کشورها نه تنها شهرت ایران را در بازار جهانی افزایش می دهد، بلکه باعث ایجاد اشتغال و خودباوری ملی نیز می شود.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+