چون ما مرجع تخصصی هستیم

تولید کننده کاشی ضد اسید

کاشی و سرامیک ضد اسید در مکان هایی استفاده می شود که لازم است پوشش کف و دیوار ها از مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی برخوردار باشند. استفاده از کاشی های ضد اسیدی فقط مختص به کارخانه و واحد های صنعتی و آزمایشگاه ها نیست، بلکه از این محصول به دلیل ساختار منحصر به فرد و مقاومت بالایی که دارد، در محیط هایی مانند حوض و استخر نیز استفاده می شود.
تولیدکننده های کاشی و سرامیک ضد اسید در کشور ما توانسته اند انواع بی نظیری از این محصول را به تولید رسانده و به بازار عرضه کنند. این تولید کننده ها، کاشی هایی با درجه بندی های متفاوتی از نظر مقاومت در برابر انواع اسید تولید می‌ کنند. به طور مثال درصد مقاومت کاشی های ضد اسید صنعتی بسیار بالا است و استفاده از آن ها در چنین مکان هایی باعث می شود که نگرانی برای استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی وجود نداشته باشد. علاوه بر لعاب کاشی و سرامیک ضد اسید، ملات بین این کاشی ها نیز باید از مواد ضد اسیدی تهیه شود. استفاده از این مدل کاشی و سرامیک در محیط هایی که با مواد قلیایی کار می کنند، توصیه نمی شود. سرامیک سایز بزرگ یکی از با کیفیت ترین سرامیک های سایت ایران سرام است که می توانید قیمت آن را در این سایت مشاهده کنید.

لیست تولید کننده گان سرامیک ضد اسید

لیست تولید کنندگان سرامیک ضد اسید

استفاده از کاشی های ضد اسیدی برای مکان هایی مانند آزمایشگاه و واحد های صنعتی مناسب است. مقاومت سرامیک های ضد اسیدی در برابر انواع معمولی این محصول، مثال زدنی است.
تولید کنندگانی که در کشور ما اقدام به ساخت کاشی و سرامیک ضد اسیدی می کنند توانسته اند این محصول را با کیفیت قابل قبولی به بازار داخل و خارج کشور عرضه کنند؛ به گونه ای که سالانه حجم بسیار زیادی از انواع سرامیک و کاشی ضد اسید به کشور های خارجی صادر می شود.
تولید کنندگان کاشی و سرامیک با کیفیت، دارای نمایندگانی در شهر های مختلف ایران هستند که محصولات خود را به فروش می رسانند. در شهر های بزرگ مانند تهران، اصفهان و البرز نمایندگی های فروش بسیاری وجود دارند. افرادی که قصد خرید سرامیک ضد اسید را دارند می توانند قبل از خرید، اقدام به تهیه لیستی از تولید کنندگان و نمایندگی های آنان کنند. یکی از سایت های معتبر عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک، ایرام سرام است. در این وبسایت این فروشگاه، می توان به انواع مقاله و اطلاعات روز دنیا در زمینه انواع کاشی و سرامیک دسترسی داشت. برای اطلاع از لیست تولید کنندگان برتر نیز می توانید از طریق سایت ایران سرام اقدام نمایید. این مجموعه، از اغلب تولیدکنندگان برتر دارای نمایندگی است و محصولات این کارخانه ها را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند.با خرید از نمایندگی های مجاز می توان از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان خاطر داشت.
سرامیک های ضد اسید دارای تنوع بسیاری در رنگ و مدل هستند. این نوع از سرامیک ها معمولا به صورت ضد لغزش به تولید می رسند و به لحاظ اندازه نیز دارای سایز های متفاوتی هستند. استفاده از این کاشی ها برای آزمایشگاه ها، محیط های صنعتی و ... متداول تر است، اما با این حال استفاده از آن ها محدودیتی ندارد.

عرضه مستقیم سرامیک ضد اسید به سراسر ایران در ایران سرام

عرضه مستقیم سرامیک ضد اسید به سراسر ایران در ایران سرام

برای خرید سرامیک های ضد اسید پیدا کردن یک تولید کننده مطرح و یک نمایندگی مناسب برای خریدار بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از کارخانه های مطرح کشور، در بسیاری از شهر ها نمایندگی ندارند و همین موضوع ممکن است باعث شود که خرید کاشی های با کیفیت در بسیاری از شهر ها با محدودیت رو به رو باشد.
گروه ایران سرام یک مجموعه معتبر است که با اخذ نمایندگی از برند های معتبر، این امکان را به شما می دهد که در هر کجای ایران که باشید، بتوانید نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.
با مراجعه به سایت ایران سرام می توانید لیستی از بهترین و معتبرترین برند های سازنده کاشی و سرامیک معمولی، ضد اسید و ... را بیابید. امکان سفارش آنلاین انواع کاشی و سرامیک و تجهیزات و مصالح مربوط به نصب در این سایت موجود است. تنوع در طرح، رنگ و مدل کاشی و سرامیک در ایران سرام به گونه ای است که خریداران با هر نوع سلیقه ای می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در این سایت ارتباط برقرار کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+