چون ما مرجع تخصصی هستیم

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

آشپزخانه قلب خانه است و هرگاه به آن وارد می شوی فضای داخلی آن می تواند حس های مختلفی را القا کند. از جمله مواردی که روی این حس تاثیر گذار است کاشی های به کار رفته بین کابینت ها است. دقت داشته باشید تناسب آن ها با رنگ، طرح، جنس و نمای کابینت ها به دلیل هارمونی که می توانند ایجاد کنند بسیار اهمیت دارد. امروزه با پیشرفت همگانی کاشی های بسیار متنوعی در نقش و طرح و رنگ های مختلف که متناسب با هر سلیقه و کاربردی است وارد بازار شده و ارائه می شود. در انتخاب کاشی می توانید از متخصصان طراحی دکوراسیون و یا فروشندگان همین عرصه کمک بگیرید، اما سعی کنید تنها تصمیم گیرنده آن نباشید، زیرا امروزه هم زنان و هم مردان و حتی کودکان در آشپزخانه به کارهای مختلفی سرگرم می شوند. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

انواع کاشی های بین کابینتی جدید

برای تصمیم گیری بهتر، برخی از ویژگی های جدید ترین مدل های کاشی بین کابینتی را شرح می دهیم:

  • مدل اسلیم دکور طوسی: این مدل که محصول سارا کاشی است با داشتن طرح سنگی و همچنین مقاومت بالا می‌تواند انتخابی بی نظیر برای به کارگیری در قسمت های خالی بین کابینت ها باشد.
  • مدل آرتا بژ: از دیگر مدل های سارا کاشی، آرتا بژ است. رنگ پایه این کاشی معمولا قهوه ای است و خاصیت ضد یخ و ضد لغزندگی دارد. از معروف ترین کاشی‌های بین کابینتی است و بسیاری از افراد این کاشی را برای استفاده در آشپزخانه خود انتخاب می کنند.
  • مدل کرانه: این مدل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و رنگ های رایج آن طوسی روشن و کرمی است و در ایران سرام با بهترین کیفیت از کارخانه کاشی مرجان موجود است.
  • مدل کنزو: این محصول به رنگ کرم و قهوه ای است. خط های مورب تیره، روی این مدل کاشی باعث فانتزی شدن آن شده است.
  • مدل کژال: این مدل یکی از کاشی های درخشان و زیبا و در عین حال کلاسیک است و معمولا در رنگ‌ های آبی و کرم به عنوان کاشی بین کابینتی عرضه می شود.
  • مدل لانکوم: اگر به‌ طرح های چوبی برای ایجاد محیطی گرم و صمیمی علاقه مند هستید، اصلاً از انتخاب این محصول درجه یک پشیمان نخواهید شد. مدل لانکوم کاشی البرز را می توانید در دو رنگ سفید و قهوه ‎ای انتخاب کنید.

تمامی کاشی های معرفی شده به علاوه صدها مدل کاشی دیگر در رنگ ها و طرح های گوناگون، در ایران سرام با بهترین کیفیت، مقاومت و بسیار مقرون به صرفه به شما عزیزان عرضه می شود.

جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی

مدل جدید کاشی بین کابینتی اسپانیایی

این دسته از کاشی ها به دلیل نقش و نگارهای زیبا و رنگ بندی جذابی که دارند، بسیار محبوب و مورد علاقه اشخاص هستند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تفاوت و خاص بودن را دوست دارید، این مدل کاشی بسیار برای شما مناسب است. اسپانیا سال هاست یکی از قطب های اصلی تولید و صادرات کاشی به شمار می رود. این کشور به دلیل حفظ کیفیت بالا و همینطور طرح های متنوع و رنگارنگ خود در زمینه کاشی توانسته است برند بسیار محبوبی را از خود به وجود بیاورد. این مدل باعث می شود محیط آشپز خانه و منزل پر انرژی به نظر برسد و از سستی و رخوت خبری نباشد. این کاشی ها در بازار ایران موجود است و دسترسی به آن راحت است. قیمت این کاشی ها کمی زیاد است اما به دلیل گران بودن این محصول نباید از خرید آن پشیمان شوید و جا بزنید. با وجود قیمت زیاد این کاشی ها، طرح های تماشایی این برند سبب می شود شما تا سال ها از آن خسته نشوید و نیازی به تعویض آن پیدا نکنید. همچنین کیفیت این کاشی ها بسیار تضمین شده است. با بازدید از دیگر طرح های کاشی بین کابینتی موجود در سایت ما، گزینه های مطلوب تری را برای انتخاب خواهید داشت.

مدل جدید کاشی بین کابینتی اسپانیایی

مدل جدید کاشی بین کابینتی مشکی

امروزه بسیاری از افراد زیبایی و مدرنیته را در رنگ مشکی می بینند و از محبوب ترین رنگ هایشان شده است و این رنگ را در سِت کردن و ایجاد تناسب بین خیلی چیزها قرار می دهند. البته اگر واقع بین باشیم بسیار رنگ جذابی است، اما باید درست و اصولی به کار رود تا بتوان هارمونی زیبایی را به وسیله آن به وجود آورد. اگر می خواهید از رنگ مشکی برای انتخاب کاشی های بین کابینتی خود استفاده کنید می توانید کاشی مدل شیشه ای را انتخاب کنید زیرا از محبوب ترین رنگ های این مدل کاشی رنگ های طلایی و مشکی هستند. طرح های مشکی فراوان دیگری در ایران سرام وجود دارد که به راحتی می توانید از آن ها بازدید کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+