چون ما مرجع تخصصی هستیم

قیمت هر متر مربع سرامیک

سرامیک به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مصالح مورد استفاده در فضاهای داخلی و خارجی شناخته می‌شود. با توجه به هزینه کم، مقاومت بالا و کاربردهای فراوان، سرامیک توانسته است جایگزین سنگ و دیگر مصالحی شود که در پوشش کف و دیوارهای ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. در دنیای سرامیک می توان انواع بسیاری از سرامیک های جدید مانند سرامیک اسلب را نام برد. به عنوان مثال از سرامیک در نمای ساختمان استفاده می‌شود. از مزیت‌های سرامیک در نمای ساختمان می‌توانیم به افزایش ایمنی ساختمان و جلوه‌های بصری این محصول اشاره کنیم. در طی سال‌های اخیر و با افزایش محبوبیت سرامیک در میان طراحان و ساختمان سازان این محصول صنعتی در طیف وسیعی از رنگ‌ها، طرح‌ها و ابعاد متنوع تولید می‌گردد. ما در این مطلب به مزایای بهره‌مندی از سرامیک می‌پردازیم، قیمت هر متر مربع سرامیک کف سال 1400 را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در نهایت در خصوص هزینه و دستمزد خرید و نصب هر متر مربع سرامیک کف اطلاعات جامعی را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه باشید.  برای اطلاع از قیمت انواع کاشی و سرامیک از جمله کاشی استخری و دیگر انواع این محصولات با مشاورین ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

مزایای نصب سرامیک در فضاهای مختلف 

مزایای نصب سرامیک در فضاهای مختلف

ابعاد متنوع: سرامیک در ابعاد متنوع تولید می‌شود. اگر قصد دارید از سرامیک در فضای داخلی به ویژه سالن پذیرایی استفاده کنید، ما به شما سرامیک اسلب را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر تاثیر بر ابعاد فضا بسیار مدرن و شیک است.

مقاوم در برابر رطوبت: از ویژگی‌های سرامیک می‌توانیم به مقاومت در برابر رطوبت اشاره کنیم. این ویژگی باعث افزایش مصرف سرامیک در مکان‌های مرطوب نظیر سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه شده است.

بهداشت و پاکیزگی: در فرایند تولید سرامیک از هیچ ماده شیمیایی و مضری استفاده نمی‌شود در نتیجه محصول نهایی که همان سرامیک‌های موجود در بازار هستند برای سلامتی انسان خطرآفرینی نمی‌کنند. لازم به ذکر است که سرامیک از لکه پذیری بسیار پایینی برخوردار است و به راحتی لک نمی‌شود و تغییر رنگ نمی‌دهد.

طرح و رنگ متنوع: سرامیک یک محصول فراوری شده است در نتیجه در طرح و رنگ بسیار متنوعی تولید می‌شود که همین موضوع باعث تسهیل روند انتخاب سرامیک مناسب فضای مورد نظر شما می‌شود.

مقاومت در برابر نور خورشید: همانطور که پیش از این اشاره کردیم سرامیک در فضاهای خارجی و زیر نور مستقیم آفتاب نیز قابل نصب است. با توجه به اینکه سرامیک در دمای بسیار بالا پخته می‌شود از ثبات رنگ برخوردار است و تحت تاثیر نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد. سرامیک کف پشت بام، سرامیک کف پله و .... از محصولات با کیفیت عرضه شده در ایران سرام است، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه خرید آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت متنوع: سرامیک‌ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شود، در نتیجه از قیمت بسیار متنوعی برخوردار است و مصرف کننده با هر بودجه‌ای می‌تواند آنها را تهیه و نصب کند. برای اطلاع از قیمت کاشی نایین و سایر تولید کنندگان معتبر در این صنعت با مشاورین ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

مزایای نصب سرامیک در فضاهای مختلف 

قیمت هر متر مربع سرامیک کف سال 1400

قیمت سرامیک براساس کارخانه تولید کننده، درجه کیفیت محصول، رنگ و طرح، ابعاد و اندازه، نوع لعاب و فرم تعیین می‌شود. برای دریافت قیمت هر متر مربع سرامیک کف سال ۱۴۰۰ می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین توزیع کننده انواع کاشی و سرامیک مراجعه کنید. برای نمونه، ایران سرام که به عنوان یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کاشی و سرامیک در ایران شناخته می‌شود، با حذف واسطه‌ها توانسته قیمت بازار را بشکند و محصولات درجه یک خود را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

قیمت هر متر مربع سرامیک کف سال 1400 

هزینه و دستمزد خرید و نصب هر متر مربع سرامیک کف

برخلاف تصور عموم هزینه و دستمزد نصب سرامیک در فضاهای کوچک با وجود اینکه زمان کمتری را طلب می‌کند به دلیل ظرافت کار پر هزینه‌تر است؛ هرچه ابعاد سرامیک بزرگتر باشد سرعت نصب نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. مهمترین نکته‌ای که باید پیش از استخدام متخصصان نصب سرامیک بدانید این است که به طور معمول هنگامی که متراژ افزایش پیدا می‌کند دستمزد نصب کاهش می‌یابد. با این وجود عوامل مختلفی در هزینه و دستمزد خرید و نصب هر متر مربع سرامیک کف تاثیر می‌گذارند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می‌شود:

  • ابعاد سرامیک مورد استفاده (هزینه نصب اسلب‌ با سرامیک معمولی متفاوت است)
  • متراژ محیط مورد نظر (بیش از ۱۰۰۰ متر باشد هزینه نصب کاهش می‌یابد)
  • زیر سازی و استفاده از پودر خشک ملاتی
  • محل نصب سرامیک (به عنوان مثال راه پله‌ها و کنار پله‌ها، سرویس‌های بهداشتی و فضاهای خارجی)

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سرامیک، نحوه خرید و مشاوره انتخاب بهترین سرامیک با کارشناسان ایران سرام تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+