چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک اسلب

سرامیک اسلب یکی از انواع سرامیک با سایز بزرگ و یکی از سرامیک های پر کاربرد در نما و کف ساختمان ها به حساب می آید. استفاده از این نوع سرامیک برای محیط های بزرگ مانند سالن، رستوران و سینما مناسب است. سرامیک اسلب معمولا در دو نوع ورقه ای و تخته ای و از مواد طبیعی ساخته می شود. با وجود این که هزینه ی فرآوری این سرامیک ها بالاست، اما به دلیل ساختار ویژه شان، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. از ویژگی های ساختاری سرامیک اسلب می توان به سختی بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و تنوع زیاد اشاره کرد. سرامیک های اسلب در کنار زیبایی ظاهری، دوستدار محیط زیست نیز هستند. در فروشگاه اینترنتی ایران سرام طرح های متفاوتی از کاشی و سرامیک اسلب موجود است که شما عزیزان می توانید این طرح ها را در پایین همین صفحه مشاهده کنید.

سرامیک اسلب

ویژگی های کاشی و سرامیک اسلب بزرگ

در ادامه به برخی از ویژگی های سرامیک اسلب اشاره می کنیم. مزایای این نوع از سرامیک عبارتند از: تنوع بالا در رنگ و طرح، هزینه ی تعمیر و نگهداری پایین، مقاومت در برابر ضربه، دارای یک لایه ی نفوذ ناپذیر در سطح و دارای امکان چاپ انواع طرح های سفارشی بر روی سرامیک. و اما از معایب این نوع از سرامیک می توان به این موارد اشاره نمود: به دلیل سایز بزرگشان، در فصل های سرد سرما را زیاد جذب خود می کنند، اگر در کف استفاده شود، به دلیل سختی زیاد، در صورت افتادن بر روی آن احتمال آسیب دیدگی وجود دارد و همچنین به دلیل اندازه ی بزرگ سرامیک ها گاهی اوقات حمل و نقل آن ها مشکل است.

ابعاد استاندارد سرامیک اسلب

سرامیک های اسلب به سرامیک های با سایز بزرگ اطلاق می شود که برای کاربردهای گسترده ای بکار می روند. برخی از تولید کنندگان، سرامیک های تولیدی خود در سایز های بزرگتر از 80 سانتیمتر را در دسته اسلب قرار می دهند اما به طور کلی ابعاد سرامیک اسلب استاندارد عبارت است از سرامیک های با ابعاد بیشتر از 1 متر. ابعاد استاندارد کاشی و سرامیک اسلب بر اساس کاربرد آن و مکان هایی که این نوع از سرامیک را می توان نصب کرد، تعیین می شود. به طور کلی برخی از ابعاد استاندارد سرامیک اسلب که بسیار پرفروش هستند، عبارتند از: سرامیک اسلب با ابعاد 120*120، سرامیک اسلب با ابعاد 150*150، سرامیک اسلب با ابعاد 120*240 و سرامیک اسلب با ابعاد 150*300. سرامیک اسلب با ابعاد استاندارد در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار وجود دارند. این سرامیک ها با سطح مات، براق، نیمه براق و ... عرضه شده اند تا خریداران بتوانند به راحتی سرامیک اسلب مورد نظر خود را تهیه کنند. ما در ایران سرام سرامیک اسلب را در اندازه های استاندارد و با قیمت مناسب عرضه نموده ایم تا مشتریان با خیال آسوده سرامیک مورد نظر خود را خریداری کنند.

ویژگی های کاشی و سرامیک اسلب بزرگ

قیمت انواع سرامیک اسلب

سرامیک اسلب با توجه به زیبایی ظاهری، کیفیت بالا و طرح و رنگ های زیبایی که دارد، اولین انتخاب طراحان برای استفاده در دکورهای لاکچری و با شکوه است. سرامیک های اسلب با توجه به تعداد بند کمتر پس از نصب، مقاومت بالاتری در برابر نفوذ رطوبت به لایه های زیرین دارد و از این جهت استفاده از آن ها نسبت به سرامیک های با سایز کوچکتر مزیت دارد. از عوامل تاثیر گذار در قیمت سرامیک سلب می توان به فاکتورهای گوناگونی از جمله برند و کارخانه تولید کننده سرامیک اسلب، ابعاد سرامیک، طرح سرامیک، رنگ سرامیک، نوع و کیفیت لعاب استفاده شده بر روی سطح سرامیک و مواردی از این قبیل اشاره نمود. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع سرامیک اسلب با کارشناسان فروش ایران سرام تماس بگیرید و یا در لیست پایین این صفحه از فروشگاه اینترنتی ایران سرام نام محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. در ایران سرام انواع سرامیک اسلب با قیمت مناسب ارائه شده است. ایران سرام با اخذ نمایندگی فروش از بسیاری از کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک، محصولات آن ها از جمله انواع سرامیک اسلب را با قیمت کارخانه به مشتریان ارائه می کند. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع سرامیک اسلب کافیست در صورت اطلاع از نام مدل و طرح سرامیک پس از جستجوی نام محصول مورد نظر به صفحه اختصاصی سرامیک مورد نظر رفته و با توجه به ابعاد مورد نیاز و با در نظر گرفتن میزان پرتی سرامیک مورد نیاز، سفارش خرید محصول را ثبت نمایید. از مهمترین مزیت های خرید انواع سرامیک اسلب در ایران سرام می توان به تنوع بالای طرح و رنگ این محصول اشاره نمود. یکی از پرطرفدارترین طرح ها در سرامیک های اسلب سرامیک های طرح سنگ است. انواع سرامیک اسلب طرح سنگ به دلیل شکوه و جذابیتی که به فضا می بخشد، طرفدارن بسیاری را جلب کرده است. سرامیک اسلب طرح سنگ برای انواع دکورها از دکورهای لاکچری و با شکوه گرفته تا دکوراسیون های مدرن کاربرد دارد. شما عزیزان می توانید قیمت انواع سرامیک اسلب طرح سنگ را از ایران سرام استعلام نمایید. در فروشگاه اینترنتی ایران سرام علاوه بر استعلام قیمت انواع سرامیک اسلب می توانید نمونه های کار شده این سرامیک ها را نیز مشاهده کنید و با اطمینان کامل از تطابق سرامیک مورد نظر با آنچه در ذهن شماست، خربد خود را انجام دهید.

قیمت انواع سرامیک اسلب

کاشی اسلب 

با زیبایی خیره کننده و قابلیت عملی شدن زیاد، این محصولات با تقلید از سنگ طبیعی، یعنی کاشی های اسلب دروازه هایی را به روی طرح های جدید و مبتکرانه ای باز کرده اند که تا به امروز فقط می توانستیم آن را در رویای خود تصور کنیم. کاشی هایی که ابعاد آن ها بزرگ تر از 80 سانتی متر در 1 متر و 60 سانتی متر باشد، شایسته ی آن هستند که عنوان کاشی اسلب را به آن ها اختصاص دهیم. هر چیزی کوچک تر از ابعاد عنوان شده، با عنوان کاشی لازج یا استاندارد خطاب می شود. 
کاشی های اسلب برای هر پروژه ی پوشاندن بخش خارجی با سنگ، راهکارهای ساخت و ساز مبتکرانه ای را فراهم آورده اند. کاشیهای اسلب با توجه به اندازه ی غول آسایشان می توانند موجب این شوند که نصب آن ها به عنوان سنگ نما نیازمند طی مراحل کمتری باشد. از دیگر ویژگی های کاشی های اسلب می توان به موارد زیر اشاره کرد: دوست دار محیط زیست، پایان دقیق پروژه هایی که از این نوع کاشی بهره می برند، پر قدرت و با دوام، از نظر زیبایی شناسی در جایگاه مهمی قرار می گیرند، نیاز کم به تعمیرات.

سوالات متداول سرامیک اسلب

از سرامیک اسلب فقط برای کف ساختمان استقاده می شود؟
خیر؛ سرامیک اسلب یکی از سرامیک های پر کاربرد در نما و کف ساختمان ها به حساب می آید
آیا سرامیک های اسلب جزء سرامیک های دوستدار طبیعتند؟
بله؛ سرامیک های اسلب در کنار زیبایی ظاهری، دوستدار محیط زیست نیز هستند.

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+