چون ما مرجع تخصصی هستیم

 

نکات مهم در انتخاب کاشی حمام

آیا به فکر نوسازی حمام خود هستید ولی کاشی حمام به مشکل جدی برایتان تبدیل شده است؟ آیا به دنبال ایده برای کاشی های خود هستید؟ می دانیم که ممکن است تصمیم گیری برای شما سخت باشد. اما ما در اینجا آماده ایم تا پاسخگوی سلیقه های شما باشیم. با خیال راحت آنچه می بینید را انتخاب کنید و نگران نتیجه نباشید. با طیف وسیعی از طرح و نقش در گالری ما جای هیچ شک و تردیدی باقی نخواهد ماند.

کاشی سرامیک حمام با مقاومت بالا و طرح های فوق العاده و قابلیت ضد آب در اختیار شما هستند. رنگ های متنوع و طرح های چشم نواز هدیه ما به شما خواهند بود. با هر سلیقه ای که دارید می توانید به انتخاب بپردازید و از کالکشن های زیبا دیدن کنید تا طرح متناسب با خود برای کاشی حمام را پیدا کنید.

 

کاشی حمام

 

قبل از انتخاب نتیجه ی کار را در ذهن خود تصور کنید. تصور کنید فضا با کاشی حمام که انتخاب می کنید چگونه به نظر خواهند رسید.

کاشی هایی با رنگ های مانند صورتی، آبی و سبز به همراه حاشیه های مشکی هستند که برای حمام مناسب هستند. به جای این دسته از رنگ ها ی می توانید رنگ های تیره را نیز با حاشیه ی سفید انتخاب کنید.

 

کاشی حمام عمودی

درست مانند دکوراسیون خانه که نیاز به سلیقه ی بسیار خوبی دارد، در مورد کاشی حمام نیز همین موضوع صدق می کند. می توان با راه هایی مقرون به صرفه، بهترین طراحی را برای محیط حمام و سرویس بهداشتی انجام داد. برای کاشی هایی که اکنون استفاده کرده اید، می توانید به فکر جایگزینی و نصب طرح های جدید باشید.

نیازی نیست برای انتخاب کاشی حمام، مهارت فوق العاده ای داشته باشید. یک انتخاب خوب در کاشی حمام نیاز به زمان دارد تا نتیجه ی آن را ببینید.

نصب کاشی حمام خود یک مسئله ی مهم است. بعضی ها ترجیه می دهند که به جای کل دیوار، فقط قسمت هایی که لازم است را پوشش دهند. اما کاشی کاری کل دیوار می تواند جلوه ی خوبی ایجاد کند. طراح  با پوشش کامل دیوارها باعث می شود که فضا کوچک تر از آنچه که هست به نظر برسد. در عوض، با کاشی کردن تنها دو دیوار، حمام بزرگ تر، زیبا تر، و بسیار منحصر به فرد دیده می شود.

با کاشی کردن دیوار های اطراف دوش یا وان، می توانید در میزان هزینه ی مصرفی نیز صرفه جویی کنید. کاشی های آینه ای کم هزینه ترین، بهترین و درخشان ترین نوع کاشی برای حمام هستند. علاوه بر این آینه برای فضای حمام بهترین گزینه است و البته برای هر حمامی لازم است. از طرفی باید دائماً به فکر تمیز کردن سطوح آینه ای باشید.

کاشی حمام

 

باید دنبال سطحی باشید که علاوه بر پوشاندن لکه ها، رنگ و جلوه ی بیشتری داشته باشد. یک طراحی هوشمندانه که علاوه بر زیبایی، به نظافت محیط حمام نیز فکر می کند. کاشی علاوه بر شیک بودن، باید ارزان و بادوام نیز باشد. یکی از این نمونه ها کاشی حمام Terrazzo است که مناسب حمام هستند و برای کف و دیوار انواع مختلفی دارند. رنگ بندی های این کاشی فوق العادست و هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. این نوع کاشی ها علاوه بر زیبایی، نیازی به نظافت ندارند چون لکه ها را نمایان نمی کنند.

سادگی طراحی ها می تواند جلوه ای دیگر برای محیط ایجاد کنند که سلیقه های خاص را به خود جلب می کنند. سبک کاشی حمام به گونه ای در حال تکامل هستند که هر سلیقه ای را به خود جلب کنند و این سلیقه زن و مرد ندارد.

کاشی های سفید را با نقاشی هایی به رنگ خاکستری تیره یا رنگ هایی از این دست همراه کنید. استفاده از حوله خشک کن با وسایل حمام با رنگ مناسب می تواند به دیزاین فضا کمک کند.

کاشی های شش ضلعی نیز زیبا هستند. منظور ما از این نوع کاشی ها، کاشی های کوچک موزاییکی نیست. شش ضلعی های امروزی بزرگ تر و متفاوت از قبل هستند.

چرا از رنگ های روشن با کاشی های شش ضلعی در حمام استفاده نکنیم؟

می توانید از رنگ های جسورانه با طرح هایی که همه را متعجب می کند، برای کاشی حمام استفاده  کنید. از رنگ های سنتی جسورانه برای حمام جدا شوید و به دنبال رنگ های زرد و قرمز، با طراحی های جسورانه بروید.

البته منظور ما استفاده از طرح فرش برای کاشی حمام نیست. فقط می توانید از طرح هایی استفاده کنید که کمی از حالت سنتی دور باشند.

 

کاشی حمام

 

این ایده ها برای کاشی حمام یک محیط آرام را ایجاد می کند که می تواند به تسکین شما کمک کند.  این کاشی ها با رنگ های جذاب، و سایزهای متفاوت برای هر حمام مناسبند.

فضایی وجود ندارد که کاشی حمام chevrons برای آن مناسب نباشد. می توانید انواع و اقسام کاشی ها را در میان این لیست بیابید. طرح این کاشی ها ممکن است ساده یا برجسته باشند. کاشی های مستطیلی با رنگ های منحصر به فرد، برای کف و دیوار مناسب هستند.

برای خاص کردن انتخاب خود، دو رنگ متضاد برای کاشی ها و کف می تواند فضای حمام شما را متفاوت و جذاب کند. از کاشی های راه راه برای قسمت کوچکی از حمام خود استفاده کنید.

 

تاثیر آمبره

استفاده از آمبره در فضای حمام جالب به نظر می رسد. نوارهای سیاه و سفید برجسته که در قسمتی از حمام اجرا می شوند به همراه طرح ساده ای از کاشی بسیار زیباست. این خطوط باید با کاشی های ساده همراه شوند.

می توانید از این خطوط در اطراف آینده استفاده کنید. اگر به رنگ های روشن علاقه ای ندارید، این گزینه برای شما مناسب است. از رنگ خاکستری، سیاه و سفید برای حاشیه ی آینه ها استفاده کنید. این یک روش تقریباً مرسوم است که از سادگی فضا هم کم می کند.

کاشی های مراکشی همیشه عجیب و غریب و رنگارنگ هستند. این گزینه نیز دیوار و کف حمام شما را بی نظیر خواهد کرد. اگر می خواهید به محض وارد شدن به حمام احساس کنید که به تعطیلات رفته اید، از این نوع کاشی استفاده کنید. دیوار های کنار دوش یا پشت آینه می توانند فضای مناسبی برای کاشی های مراکشی باشند.

کاشی کاری حمام با کاشی های ساب وی هیچ وقت از مد نخواهد نرفت. کاشی های Retro  و صنعتی یک فضای خسته کننده را نیز جذاب و منحصر به فرد جلوه می دهند. با ظاهری براق، کاشی های دیواری مناسبی هستند که کنتراستی فوق العاده ایجاد می کنند. استفاده از کاشی های کوچک، راه مناسب برای دست یابی به این مقصود هستند. کاشی های کوچک موزاییکی از بهترین نمونه ها هستند.برای ایجاد تاثیر آمبره، کاشی ها باید با دقت در کنار هم گذاشته شوند. در بین کاشی های این لیست، آمبره وقت بیشتری می برد، اما ارزش آن را دارد.

 

کف سفید و سیاه

استفاده از رنگ های سیاه و سفید برای کف زیباست. با این که ایده ی کلاسیکی به شمار می رود، اما از مد نمی رود. مهم نیست که سایز کاشی های کف چه اندازه باشد، فقط باید درخشان باشند.

به هر ترتیبی که این کاشی ها را بچینید، تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی کند. به هر ترتیب، کف حمام شما با کاشی های سیاه و سفید زیبا تر و چشم نواز تر به نظر خواهد رسید.

کاشی حمام

 

کاشی های سفید حمام

از استفاده از کاشی و سرامیک بدنه ی حمام تمام سفید خجالت نکشید. کاشی حمام تمام سفید می توانند زیبا به نظر برسد. با لوله و اتصالات برنز و یا طلایی، می توانید جلوه ای زیبا در حمام خود ایجاد کنید. برای حمام های کوچک این ایده فوق العادست. رنگ سفید به باز تر شدن فضا کمک می کند. رنگ سفید علاقه ی همگان را به خود جلب می کند و هیچ گاه از مد نخواهد رفت. استفاده از رنگ سفید هیچ استرسی ندارد و می تواند گزینه ی مناسبی برای هر سلیقه ای باشد. با انتخاب رنگ سفید، دیگر لازم نیست به نتیجه ی کار نیز فکر کنید. سفید های طرح دار زیبایی در این مجموعه کاشی ها وجود دارد که شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

 

کاشی های پولیش

این نوع کاشی حمام پولیش معمولاً در فضاهای مجلل مثل هتل های چند ستاره بسیار دیده می شوند. اما این به این معنی نیست که نمی توانید آن را در خانه ی خود و در حمام و سرامیک کف سرویس بهداشتی استفاده کنید. استفاده از این نوع کاشی ها در ابعاد کوچک فضای حمام شما را لوکس و شیک می کند و چشم هر مهمانی را به خود جلب می کند. البته باید به هزینه های آن نیز فکر کنید.

کاشی حمام

 

دیوار های تمام سفید به همراه کف خاکستری یا آبی می تواند ایده ی خوبی باشد. پس این نوع کاشی ها را در نظر داشته باشید. کاشی  های با بدنه پرسلان پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار هستند. خاصیت زبری برای کاشی هایی که با هدف استفاده در فضای خارجی تولید میشوند نوعی امتیاز محسوب میشود اما برای نصب در فضاهای داخلی به خصوص برای فضای داخلی کاربرد مسکونی تولید کننده باید کاشی های کف با رویه شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشد. برای رفع این زبری و رسیدن به سطحی صاف و درخشنده دو راه حل موجود است.

 

کاشی های طرح چوب

استفاده از این نوع کاشی حمام  نیز برای هر سلیقه ای گزینه ای جذاب به نظر می رسند. این طرح ها کاملاً جدید هستند و می توانید انتخابی جذاب داشته باشید. با این گزینه، علاوه بر استفاده از استحکام و قابلیت ضد آب این نوع کاشی حمام، می توانید از ظاهر چوبی آن ها لذت ببرید.

 

کاشی حمام

استفاده از چوب و دیوار پوش های چوبی عملاً برای فضای حمام غیر عملی است، پس استفاده از این نوع کاشی حمام می تواند جایگزین خوبی باشد. سبک چوب و محصولاتی با طرح چوب طرفداران خاص خود را دارد که ممکن است با بقیه فضای خانه نیز هماهنگ باشد . کاشی حمام طرح چوب ممکن است طی دوره های مختلف از مد بروند، پس باید در هنگام انتخاب این نوع کاشی ها به این نکته دقت کنید و آن را در نظر داشته باشید.

 

کاشی های پاستیلی

اگر به دنبال طرح های به دنبال رنگ های ملایم هستید، پیشنهاد ما رنگ های پاستیلی است. زرد، صورتی، آبی، سبز رنگ های دوست داشتنی هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. برای تنوع در محیط، از رنگ های پاستیلی کمک بگیرید. نیاز نیست تمام دیوار را با این رنگ ها پر کنید. با ایجاد یک فضای مرکزی با حاشیه هایی به رنگ های دیگر، می توانید تنوع زیادی ایجاد کنید.

کاشی حمام

 

این کاشی های پاستیلی دنیایی از رنگ را به محیط می پاشند و چشم ها را به خود جلب  می کنند. شما هیچ گاه از تماشای این کاشی ها سیر نمی شوید و برای هیچ بیننده ای خستگی نمی آورند.

آیا برای دیزاین محیط کوچک حمام خود به ایده نیاز دارید؟ کاشی حمام با رنگ های جذاب و منحصر به فرد می تواند شما را به هدف خود برساند. رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید، از الگوی های و سایز های مختلف دیدن کنید تا بتوانید از محیط اطراف الهام بگیرید.

رنگ عنصر مهمی در فضای خانه یا در هر محیط دیگری است.

در انتخاب رنگ و الگو و طرح کاشی حمام جسورانه پیش بروید. خود را به دیوارها و انتخاب رنگ و طرح برای آن ها محدود نکنید. انتخاب کاشی حمام برای کف نیز مهم است و رنگ مناسب برای آن نیز نکته ی مهمی است.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+