چون ما مرجع تخصصی هستیم

نکات قابل توجه در طراحی آشپزخانه

انتخاب کاشی و سرامیک دکور بین کابینت آشپزخانه باید به نحوی انجام شود که انسجام و خوش سلیقگی طراحی داخلی را نشان دهد و به همین دلیل، موضوع پیچیده ای است. طراحی آشپزخانه میتواند منحصر بفرد باشد به نحوی که با سایر قسمت های خانه هماهنگی نداشته باشد، یا ممکن است به گونه ای انجام شود که بتواند کاملاً با سبک و سلیقه عمومی خانه ترکیب شود. به طور کلی انتخاب درست سرامیک بین کابینتی و سرامیک کف برای طراحی اصولی آشپزخانه اهمیت دارد. 

نکات قابل توجه در طراحی آشپزخانه

کاشی بین کابینتی در طراحی آشپزخانه

در طراحی آشپزخانه کاشی بین کابینتی مورد اهمیت است. کاشی بین کابینتی آشپزخانه یا سرامیک دکور بین کابینت یک عنصر اساسی در طراحی آشپزخانه هاست. کاشی بین کابینتی پشت سینک یا اجاق گاز خانه به کار گرفته می شود و جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد.

 دکوراسیون و طراحی آشپزخانه های مدرن با کاشی بین کابینتی شیشه ای

راه های بسیاری برای طراحی آشپزخانه و ایجاد طرحی خاص برای رهایی از آشفتگی و سردرگمی وجود دارد. با توجه به این موضوع، طراحی را می توان برای رسیدن به نتایج مورد نظر انجام داد.

علیرغم اینکه ایده های زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد، هرکسی می تواند بر اساس سلیقه خود یک راه عالی برای طراحی فضای این محل انتخاب کند. در این مقاله، من ایده های جدیدی در طراحی آشپزخانه  معرفی میکنم که در حال حاضر از هرکسی با هر سلیقه ای، اگر ایده جدید و زیبایی برای دکوراسیون آشپزخانه خانه خود داشته باشد، استقبال می کند.

به کار بردن هماهنگی در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از بهترین راهها برای طراحی آشپزخانه ، توجه به هماهنگی و هماهنگ بودن انتخاب بین ایده ها و روش های متنوع است. انتخاب از یک دسته (کلاس) ویژه از سردرگمی ما جلوگیری می کند. مثلا انتخاب کاشی آشپزخانه، ست فلزی، شیشه ای یا چوبی برای وسایل آشپزخانه . انتخاب رنگ هم به شکل اجزای آشپزخانه کمک شایانی کند. وجود هارمونی در طراحی آشپزخانه از ایجاد حس سردرگمی جلوگیری می کند.

به کار بردن هماهنگی در دکوراسیون آشپزخانه

مرور ایده های جدید طراحی آشپزخانه

ایده های جدیدی مانند استفاده از کاشی های براق شیشه ای، که یک طراحی جدید و خلاقانه هستند، طراحی های بی نظیر و منحصر به فرد بودن خود را به محیط منتقل می کند. برای استفاده از ایده های جدید ، شما باید ذهن آزاد داشته باشید و در این مورد قوانین خاصی را برای خود تعیین نکنید ، فقط خود را محدود کنید به این که راه هایی برای دریافت الهام های جدید و جالب به دست آورید. برای استفاده از ایده های جدید و خلاقانه، شما نیاز دارید به اینکه آنها را قبل از هر چیز امتحان کنید. شاید شما سبک و طرح خاصی را دوست نداشته باشید ، اما این طرح و سبک واقعاً مناسب طراحی آشپزخانه شما باشد. به عنوان مثال ، مدل کاشی های شیشه ای نقش خیلی کمی در دکوراسیون دارد و امروزه از آن بسیار کم استفاده می شود. بنابراین استفاده از چنین کاشی هایی در طراحی آشپزخانه می تواند کاملاً جدید ، جالب و شیک باشد.

مرور ایده های جدید طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه های قدیمی و سنتی

پیدا کردن ایده های جدید در مورد طراحی آشپزخانه برای آشپزخانه های قدیمی و سنتی ، کمی دشوارتر از آشپزخانه های مدرن است. یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده از طرح های سنتی و مدرن در کنار یکدیگر است، مثلا استفاده از کاشی های شیشه ای که برای آشپزخانه های سنتی مناسب است. با توجه به اینکه این کاشی ها حتی روی کاشی های آشپزخانه قدیمی اجرا نمی شدند و نیاز به تعمیر و کار زیادی هم ندارند. کسانی که فضای آشپزخانه آنها تاریک و تنگ است ، مطمئناً به دنبال راهی در طراحی آشپزخانه هستند که بتواند فضای تاریک را روشن نشان دهد. ترکیبی از کاشی های شیشه ای در کنار اوپن و قفسه های باز تا حد زیادی این مشکل را برطرف می کند. البته سیستم روشنایی نیز برای چنین فضایی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در فضاهای تاریک، شما باید با استفاده از نور نرم و آرام، در آشپزخانه ظاهری شبیه به نور روز ایجاد کنید. استفاده از سیستم روشنایی آشپزخانه می تواند یکی از موثرترین و جذاب ترین راه ها برای فضاهای تاریک و بسته باشد. کاشی های شیشه ای روش خوبی برای نمایش این سیستم روشنایی است.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+