چون ما مرجع تخصصی هستیم

نوآوری های سرامیک آشپزخانه و سرامیک ساختمان

کفپوش کاشی که طعم زمان دارد و با طراحی و فناوری امروز تولید شده است. کاشی سرامیک های مصوری که توسط هالامیش (Halamish) از اسپانیا وارد شده، دنیای جدیدی از امکانات را برای طراحی و ارتقاء خانه ها می گشاید، و سازندگان و نوسازان را قادر می سازد تا فقط برای خلاقیت، فضاها را با نظریات شخصی خود ادغام کنند. انتخاب کفپوش برای آشپزخانه یک تصمیم گیری مهم است.

نوآوری های سرامیک آشپزخانه و سرامیک ساختمان

کفپوش سرامیک آشپزخانه

انتخاب کفپوش برای آشپزخانه یک تصمیم گیری مهم است و بر کیفیت زندگی در خانه تاثیر بسزایی دارد. در هنگام انتخاب سرامیک کف آشپزخانه، باید مجموعه فعالیت هایی که در آن صورت می گیرد از قبیل پخت و پز، تمیز کردن، و استفاده گسترده ای که میزبان و همه ساکنین خانه از این محل می کنند، به حساب آورده شود.

سرامیک آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه که در ابتدای قرن گذشته در حاشیه خانه قرار داشت، مسیری طولانی برای طی کردن دارد. فعلا، تا زمان حاضر، قلب خانه و قلب فضاهای عمومی است. زمانی، آشپزخانه در یک اتاق دربسته محصور بود و از بقیه خانه جدا می شد. اما امروزه، بخشی از فضای زندگی است. مکان مرکزی برای دیدارها، و یک محل اجتماع برای همه اعضای خانواده. آشپزخانه های امروز، فضایی فراهم می کنند که افراد خانواده در آخر روز بتوانند دور هم جمع شوند و جایگزین شومینه های سنتی شده اند که همه در اطراف آن می نشستند . آشپزخانه به قلب خانه و مرکز زندگی تبدیل شده، محلی برای گردهمایی اعضای خانواده همراه با خوردن و به اشتراک گذاشتن تجربیات روزانه.  کادر فروش ایران سرام به عنوان همراه شما در تهیه انواع سرامیک و کاشی اسلب به عنوان یک محصول مدرن، اطلاعات مورد نیاز درباره ابعاد سرامیک اسلب و ویژگی های آن را در اختیار شما قرار می دهند.  شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه را در ایران سرام مشاهده کنید.

نمایشگاه سرامیک آشپزخانه و حمام یونی سرا (UNICERA) در استانبول

نمایشگاه سرامیک آشپزخانه و حمام یونی سرا (UNICERA) در استانبول

نمایشگاه سرامیک آشپزخانه و حمام یونی سرا، دومین نمایشگاه بزرگ حوزه کاشی و سرامیک در جهان، در محل نمایشگاهی CNR Expo برگزار شد. تعداد 91502 بازدید کننده در این نمایشگاه شرکت کردند که 18358 نفر آنها بازدید کنندگان بین المللی از 130 کشور جهان بودند. پیشگامان صنعت سرامیک از ایتالیا، اسپانیا، آلمان، پرتغال، مصر، هند، چین، تایوان، صربستان و ایران، در کنار شرکت های ترک در نمایشگاه حضور داشتند. علاوه بر صنعت سرامیک، محصولات آشپزخانه و سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام در این نمایشگاه عرضه شد. کل ارزش مالی این نمایشگاه بیشتر از 3 میلیارد دلار بود و مجموعه هایی مثل دیوارپوش ها و کف پوش ها، فن آوری های پردازش سرامیک، محصولات تزئینی، بسته بندی، و انبارداری، با تنوع خیلی زیاد، با هم به نمایش درآمدند.

 تعداد بی سابقه خریداران بین المللی (تعداد رکورد شکن)

شرکت "نمایشگاه های تجاری" استانبول ، سی ان آر هلدینگ (CNR Holding) ، وظیفه سازماندهی نمایشگاه را بر عهده داشت. فضای اختصاص داده شده به این نمایشگاه 100 هزار متر مربع مساحت داشت. نمایشگاه امسال یونی سرا، هم از نظر تعداد بازدید کننده و هم از نظر بزرگی، رکورد شکن بود و با فراهم نمودن یک پشتیبانی عالی برای صادرات کشور، و همینطور برای شرکت کنندگان، موفقیت بزرگی بود. بازدید گنندگان نمایشگاه یونی سرا، علاقمندی زیادی به محصولات جدید و مجموعه های عرضه شده توسط 1200 برند برتر نشان دادند. غرفه های فوق العاده نفیس و منحصر به فرد طراحی شده توسط شرکت های نمایشگاه ، خریداران بین المللی را بسیار تحت تاثیر قرار داد. غرفه های نفیس و منحصر به فرد خریداران بین المللی نمایشگاه سرامیک ترکیه را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+