چون ما مرجع تخصصی هستیم

سرامیک محوطه استخر و کاشی محوطه استخر

نصب و انتخاب سرامیک استخری به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع سرامیک و ویژگی های آن، تنوع و رنگ بندی به همراه دکوراسیون و تطابق همگی با محیط استخر و در آخر هزینه نصب و دوام مقاوت کاشی همگی مسائلی هستند که برای انتخاب کاشی استخر با آن ها درگیر هستیم.
شما می توانید برای کسب اطلاعات کافی درباره تنوع، رنگ، ویژگی ها و قیمت سرامیک استخر از سایت ایران سرام دیدن فرمایید.

تاثیر رنگ و الگو سرامیک استخر بر دکوراسیون 

انتخاب رنگ برای سرامیکی که به کار می برید گامی اولیه و بسیار مهم است چرا که رنگ سرامیک بر رنگ آب استخر تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما می خواهید که آب استخر، رنگ آبی روشنی داشته باشد، انتخاب رنگ آبی روشن برای سرامیک این امکان را به شما می دهد که استخر شنای روشن تری داشته باشید. رنگ سرامیک استخری از سفید تا سیاه موجود است. اما محبوب ترین رنگ ها، تیره هایی از سبز و آبی هستند. رنگ آبی از روشن تا کبود وجود دارد که می توانید رنگ های مابین این بازه را انتخاب کنید. سبز نیز به همین صورت از سبز روشن تا سبز تیره. انتخاب رنگ به منظره و دیدی بستگی دارد که شما می خواهید داشته باشید. اما انتخاب رنگ های متداول تنها یکی از انتخاب های موجود پیش روی شماست. اندازه ی سرامیک ها و چیدمان و طرح آن نیز مهم و قابل ملاحظه است.

یک استخر می تواند سرامیک هایی با یک رنگ و اندازه مشخص داشته باشد. اینگونه ظاهری مشخص با الگوی خاص خود دارد. الگوها معمولا هزینه ها را بالا می برند، اما با بکار بردن الگوهای مختلف در قسمت های مختلف استخر، می توانید استخرهای ویژه و جذابی را بوجود بیاورید. شما امکان دارد یک الگو برای بدنه های استخر داشته باشید، با الگویی متفاوت در سرامیک راه پله و کف استخر که یا با پله ها مچ شده یا در تضاد با آن است. قبل از اینکه هزینه های سرامیک استخر را پرداخت کنید، تمام گزینه های خود را در نظر بگیرید.
کف استخر نیز می تواند همرنگ یا رنگ متفاوتی با سرامیک استخر بدنه داشته باشد. در کف می توانید سرامیک های کوچکتر با رنگ متفاوت به کار ببرید که بدانید کف تقریبا کجا است و بر آن پای می گذارید، به عبارتی برای اینکه کف، قابل تشخیص باشد. هیچ قانون خاصی برای اندازه های سرامیک استخر وجود ندارد.

رنگ و الگو سرامیک استخر   

 

عوامل موثر بر هزینه نصب کاشی سرامیک استخر و محوطه آن

کاشی استخر تنها یکی از هزینه هایی است که باید به آن دقت داشته باشید. محوطه ی اطراف که استخر را در برگرفته نیز مهم است. مصالح متفاوتی را می توانید برای این قسمت به کار ببرید. اما باید در برابر لیز خوردن مقاوم باشد و تا حدی بافت خشن داشته باشد. استخرهای شنا باید در اطراف خود مسیرهای پیاده داشته باشد که این خود هزینه ای اضافی است. اگر می خواهید برای استخر خود، عرشه بندی داشته باشید جداگانه هزینه های مربوط به آن را مطالعه کنید. برای قسمت های پیاده روی در استخر انتخاب های متنوعی دارید. آجر و سنگ برای این منظور به کار می روند. اما به یاد داشته باشید که استفاده از سنگ های طبیعی، به دلیل خاصیت های آب از جمله شور بودن آن، به مرور زمان تحلیل می رود و رنگ طبیعی خود را از دست می دهد.

نصب در استخرهای منحنی، عموما از استخرهای چهارگوش گران تر است. هزینه های نصب به شکل استخر و نوع طراحی بستگی دارد. طراحی های پیچیده با الگوهای خاص، هزینه های بیشتری دربرخواهد داشت. استخرهای کوچک تر نسبت به استخرهای بزرگتر هزینه های بیشتری دارد و این به دلیل زمان و بعضی فاکتورهای دیگر است.

 هزینه کاشی و نصب سرامیک استخر  

 

فقط هزینه سرامیک استخر را در نظر نگیریم

در هنگام نصب و خرید کاشی استخر بسیاری موارد هست که می توان به آن فکر کرد. تنها هزینه را مد نظر قرار ندهید. گزینه ها و آپشن ها را مرور کنید. کاشی استخر می تواند یک دید زیبا و فریبنده به استخر شما بدهد. اگر قصد فروش خانه خود را ندارید، از هزینه کردن برای استخر خود خوشحال خواهید شد.
برای تکمیل اطلاعات خود درباره خرید و نصب کاشی استخر می توانید به سایت ایران سرام مراجعه فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+