چون ما مرجع تخصصی هستیم

مدل سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید

اتاق پذیرایی یکی از پر بازدیدترین و پر مصرف ترین و در اصل مهمترین نقاط منازل مسکونی به حساب می آید بنابراین طرح و مدل سرامیک کف پذیرایی دارای اهمیت بسیار بالایی است. سرامیک ها دارای انواع رنگ ها و طرح ها در کیفیت های متفاوتی هستند. انتخاب سرامیک کف پذیرایی با توجه به طراحی اتاق ها، رنگ دیوارها و کاغذ دیواری ها از مهم ترین مسائلی است که مورد توجه قرار می گیرد.

تنوع مدل ها و طرح های سرامیک پذیرایی

انواع سرامیک کف پذیرایی از تنوع زیادی در زمینه رنگ، نوع و طرح بهره مند هستند. برای انتخاب سرامیک قانون و قائده خاصی وجود ندارد و فقط باید نکاتی به همراه سلیقه های متفاوت را رعایت کرد مثلا برای پذیرایی های کوچک باید از رنگ های روشن استفاده نمود تا اتاق بزرگ تر به نظر برسد و یا در اتاق های بزرگ از سرامیک کف پذیرایی با رنگ های روشن، تیره و یا ترکیبی از هر دو استفاده نمود.

مواد سازنده سرامیک ها، خصوصیات آن ها، اندازه و رنگ و همچنین قیمت آن ها در زیبایی سرامیک ها نقش ویژه ای دارد و برای انتخاب بهترین مدل سرامیک کف پذیرایی باید همه این موارد را در نظر گرفت.افزون بر اینکه رنگ و مدل سرامیک باید با محیط خانه هم خوانی داشته باشد باید به کیفیت و دوام سرامیک مورد نظر در زمان خرید توجه ویژه ای کرد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب سرامیک مناسب برای پذیرایی خود به سایت ایران سرام مراجعه فرمایید.

تنوع مدل ها و طرح های سرامیک پذیرایی  

 

 انواع طرح و مدل سرامیک کف پذیرایی

با توجه به گستردگی و تنوع زیاد سرامیک ها به راحتی می توان ایده های خلاقانه و زیبا را برای کاشی های کف پذیرایی استفاده کرد. امروزه از سرامیک های بزرگ و روشن بیشتر از سایر سرامیک ها در کف پذیرایی ها استفاده می شود که به دلیل بزرگ تر و تمیزتر نشان دادن پذیرایی ها می باشد. طرح های جدید که در سرامیک ها استفاده می شوند مانند طرح چوب، طرح پارکت و یا سنگ از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند که مخاطبان زیادی هم پیدا کرده اند. همانطور که گفتیم هیچ قانون خاصی برای طراحی و کاشی کاری های خانگی وجود ندارد و همین بی قانونی باعث ایجاده ایده های خلاقانه زیادی در کاشی کاری کف پذیرایی می شود.
توجه به محیط پذیرایی و هم خوانی سرامیک ها از نظر طرح و رنگ بندی با محیط خانه  بسیار حائز اهمیت است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تنوع سرامیک های پذیرایی و انتخاب مطمئن میتوانید به سایت ایران سرام مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+