چون ما مرجع تخصصی هستیم

نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی هر ساله در تهران برگزار می شود که و تقریباً تمامی تولید کنندگان، صنعتگران خارجی و داخلی و کسانی که در حوزه کاشی و سرامیک فعالیت دارند در آن شرکت مرده و محصولات خودشان را در معرض بازدید قرار می دهند. در این نمایشگاه علاوه بر نمایش محصولات، جدیدترین تکنولوژی ها و پیشرفت های حاصله در صنعت کاشی و سرامیک در میان شرکت کننده ها تبادل خواهد شد.

ایران با وجود مشکلات عدیده ای که در چند سال اخیر به آن دچار شده اما همچنان یکی از قطب های بزرگ صنعت کاشی و سرامیک به حساب می آید و هر ساله با انواع محصولات و تکنولوژی های جدید، خود را به دنیا بیشتر معرفی می کند.

 

 محصولات ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

در این نمایشگاه محصولات جدید و به روزی همچون کاشی و سرامیک، پخت سوم، سرویس های بهداشتی، رنگ و لعاب، تجهیزات و تکنولوژی ها، ماشین آلات، چینی بهداشتی و ظروف آشپزخانه و... به نمایش گذاشته می شود.

 

شرکت ها و کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

در این نمایشگاه هر ساله علاوه بر شرکت های داخلی، حدود 50 شرکت معتبر از کشورهای پیشرفته ای همچون آلمان، ایتالیا، هلند، چین، اسپانیا و ... که از طلایه داران حوزه صنعت کاشی، سرامیک و سنگ هستند شرکت می کنند و محصولات خودشان را عرضه می کنند.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی

این نمایشگاه هرساله با اهدافی همچون معرفی ظرفیت ها و پتانسیل صنعت ایران، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری های داخل و خارجی، ارتباط مستقیم با پیشرفته ترین کشورها و همچنین مصرف کنندگان، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، شناسایی بازارهای جدید هدف برای صادرات و ... می باشد. همچنین از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری سمینارها، نشست ها و کارگاه های علمی با حضور اساتید، کارشناسان و متخصصان صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد که فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات در میان صنعتگران و فعالان حوزه کاشی و سرامیک می باشد.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+