چون ما مرجع تخصصی هستیم

راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک حمام

دکوراسیون حمام که مکانی پرکاربرد و پر استفاده می باشد وابسته به عواملی همانند رنگ کاشی و سرامیک ها، تطابق کاشی و سرامیک ها با محیط حمام و... می باشد.جدای از زیبایی و طراحی دکوراسیون باید به ویژگی ها، دوام، مقاومت کاشی و سرامیک و.. دقت کنیم تا از انتخاب خود صرف نظر نکنیم.
شما می توانید با مراجعه به سایت ایران سرام اطلاعات مورد نیاز خود درباره کاشی و سرامیک حمام را بدست آورید.

نکاتی که باید در انتخاب کاشی و سرامیک حمام رعایت کنیم

رعایت هر کدام از این نکات می تواند به زیبایی دکوراسیون شما کمک کند.

  • یکی از نکات مهمی که رعایت آن به زیبایی حمام شما کمک می کند انتخاب صحیح اندزه کاشی و سرامیک است.کاشی وسرامیک باید با محیط حمام تطابق پیداکنند پس انتخاب ابعاد کاشی بستگی به ابعاد حمام و سلیقه شما دارد. برای مثال انتخاب کاشی با ابعاد بزرگ برای کف حمام می تواند باعث بزرگ نمایی حمام و در نتیجه دکوراسیونی دلپذیر شود.
  • تنوع رنگی بسیار بالا در کاشی ها و سرامیک ها انتخاب را برای هر فرد دشوار می کند. اما اگر می خواهید از انتخاب خود صرف نظر نکنید می بایست رنگ بندی کاشی های خود را نسبت به محیط حمام خود انتخاب کنید. انتخاب کاشی های حمام به شدت وابسته به نور پردازی آن می باشد برای مثال حمامی با نور پردازی کم و محیط تاریک تر نیازمند کاشی های براق با رنگ روشن می باشد و اگر نور پردازی کامل و محیط حمام روشن باشد نیازمند کاشی های مات با رنگ بندی های تیره تر هستیم .
  • کاشی و سرامیکی که در حمام مورد استفاده قرار می گیرد باید در برابر رطوبت مقاوم و با دوام بالا باشد تا در مدت زمان کوتاه رنگ بندی و ظاهر آن تغیر نکند و دچار خرابی کف و حمام شود.نکاتی که باید در انتخاب کاشی و سرامیک حمام رعایت کنیم

انواع کاشی و سرامیک حمام

از نمونه کاشی هایی که می توان از آنها در طراحی دکوراسیون حمام استفاده کرد میتوان به کاشی های شیشه ای با رنگ بندی های متنوع، کاشی های سرامیکی ، کاشی های چینی و کاشی های موزاییکی و طرح دار اشاره کرد. هر کدام از این کاشی سرامیک ها  ویژگی ها و تنوع رنگی منحصر بفرد دارند که بسته به محیط حمام خود و سلیقه شخصی میتوانید از آن ها بهره ببرید.البته با توجه به زیبایی  هرکدام از کاشی سرامیک ها باید به کیفیت و دوام کالایی که در روند خرید آن هستیم اهمیت دهیم تا از خرید خود پشیمان نشویم.
شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره کاشی و سرامیک کف سرویس بهداشتی و حمام به سایت ایرام سرام مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+