چون ما مرجع تخصصی هستیم

کاشی و سرامیک امروزه جزء جدایی ناپذیر معماری نوین و مدرن هستند و انتخاب آنها نیازمند رعایت نکات و فاکتورهای مهم است. از جمله این فاکتور ها رنگ، کیفیت، ضریب نفوذپذیری، ضریب مقاومت، اندازه، طرح و... می باشد که با توجه به محیط مورد استفاده، شرایط محیط و سلیقه ها می توان برای طراحی از استفاده کرد.

اندازه یکی از فاکتورهایی است که توجه زیادی به آن می شود و با توجه به تنوع گسترده این مصالح در اندازه و ابعاد، انتخاب بهترین اندازه هم می تواند کار آسانی باشد و هم گیج کنند.

پرطرفدارترین ابعاد کاشی و سرامیک

در میان مصرف کنندگان کاشی و سرامیک، زیبایی اولویت اول می باشد و به کیفیت و اندازه و برای دیگر ویژگی های این محصولات اهمیت آنچنانی قائل نمی شوند. البته استفاده از کاشی ها و سرامیک ها نیازمند رعایت اصول و نکات خاصی است که در دو دهه اخیر اکثر مردم به آنها توجه می کنند اما در نهایت این سلیقه افراد است که نتیجه نهایی را رقم می زند.

اهمیت ابعاد کاشی

 

و سرامیک برای تولید کننده

شاید به نظر برسد ابعاد کاشی و سرامیک هر چقدر بزرگ تر باشد بهتر و هزینه ساخت آن کمتر و فروش آن بهتر باشد پس ابعاد 30.90 بهتر است اما در واقعیت این گونه نیست زیرا مصرف کنندگان تعیین کننده میزان تولید در ابعاد بزرگ هستند. امروزه استفاده از کاشی و سرامیک به گونه ای است که فقط اندازه تعیین کننده میزان مصرف آن نیست؛ بنابراین سایز و اندازه این محصولات از اولویت های مصرف کنندگان نمی باشد و فاکتورهایی مانند کیفیت، زیبایی، طراحی، نوع، مدل و... بیشتری برای مصرف کننده اهمیت دارد.

مثلا هیچ کسی برای سرامیک کف پذیرایی 60 متری از سرامیک هایی با ابعاد 20.20 استفاده نخواهد کرد چون هم از نظر زیبایی و هم از نظر اندازه کاملا نامناسب است؛ بنابراین اندازه محیط، طراحی، دکوراسیون، رنگبندی و فاکتورهای زیاد دیگری در محبوبیت ابعاد کاشی و سرامیک دخیل هستند.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+