چون ما مرجع تخصصی هستیم

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

بسیاری از افرادی که می خواهند از کاشی و سرامیک برای پوشش بخشی از دیوار ها و کف ساختمان خود استفاده کنند، بر این عقیده هستند که خرید کاشی و سرامیک از کارخانه می تواند از نظر اقتصادی بسیار به صرفه و مناسب باشد. در ضمن علاوه بر جنبه اقتصادی، زمانی که شما کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را از کارخانه ها خریداری می کنید، می توانید که با آزادی بیشتری طرح، درجه بندی کیفیت، میزان کاشی و سرامیک مورد نیاز و… را مشخص کنید. خرید کاشی و سرامیک از کارخانه با توجه به کاربرد کاشی و سرامیک در ساختمان برای افرادی که در زمینه عمده فروشی کاشی و سرامیک فعالیت می کنند نیز گزینه ی بسیار به صرفه و مناسبی است. در ادامه این مطلب از سایت ایران سرام قصد داریم که نکات مهم در مورد خرید کاشی و سرامیک از کارخانه را برای استفاده کنندگان و همچنین فروشندگان این محصولات توضیح دهیم. نکاتی که در ادامه خدمت شما عرض می کنیم را به یاد داشته باشید تا در زمان خرید کاشی و سرامیک از کارخانه، انتخاب عاقلانه تر داشته باشید و تصمیمات بهتری بگیرید.

راهنمای خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

برای خرید کاشی و سرامیک از کارخانه، شما باید با استانداردها و نکات مهم در زمان خرید کاشی و سرامیک آشنایی پیدا کرده باشید و مهم تر از آن بتوانید نمای دلخواه خود را در قسمت های مختلف خانه پیدا سازی کنید. همچنین دانستن تفاوت کاشی و سرامیک می توان به شما در انتخاب بهتر کمک کند. از آنجا که به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروزه شاهد پیشرفت بسیار زیادی در صنعت تولید کاشی و سرامیک هستیم و تنوع بالای محصولات در این عرصه، باعث سردرگمی مشتریان زیادی شده است، قصد داریم در ادامه مطلب به شما بگوییم که قبل از خرید کاشی و سرامیک بهتر است چه سوالاتی از خود بپرسید تا خریدی مطمئن و درست داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست قیمت کاشی ضداسید، استخری، راه پله، کف حیاط و دیوار به ایران سرام مراجعه نمایید. گالری ایران سرام مجموعه ای از جدیدترین مدل سرامیک کف حیاط و سایر سرامیک های کاربردی مانند سرامیک کف پذیرایی و انواع سرامیک دیواری است که با مراجعه به آن می توانید انتخابی مطمئن تر داشته باشید.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

کاشی و سرامیک را برای کدام قسمت خانه خریداری می کنید؟

قبل از خرید حتما بدانید که برای کدام قسمت از خانه خود نیاز به کاشی و سرامیک دارید؟ آیا می خواهید از کاشی به عنوان کفپوش استفاده کنید یا دیوارپوش؟ دانستن پاسخ این سوال ها به شما کمک می کند که به راحتی دایره انتخاب های خود را محدود کنید و با تمرکز بیشتری بتوانید بین محصولات متنوع در عرصه کاشی و سرامیک، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص جنبه های مختلف انتخاب کاشی و سرامیک برای قسمت های مختلف خانه همچون سرامیک کف آشپزخانه می دهیم.

  • ابعاد مکان مورد نظر: این مورد را به یاد داشته باشید که همیشه برای مکان هایی با ابعاد بزرگ، از کاشی و سرامیک بزرگ تر و برای مکانهایی که مساحت کمی دارند، از کاشی و سرامیک با ابعاد کوچک استفاده می‌شود. رعایت این نکته ساده به شما کمک می کند که جلوه بهتر و منظم تری به خانه خود بدهید.
  • کاربری محل مورد نظر: در زمان خرید کاشی و سرامیک حتماً باید این مورد را به یاد داشته باشید که برای مکان هایی مانند کاشی آشپزخانه، دیوار، حمام، سرامیک کف سرویس بهداشتی و به طور کلی مکان هایی که قابلیت کثیف شدن بیشتری دارند؛ بهترین گزینه کاشی و سرامیک هایی هستند که نقش و نگار و برجستگی های کمتری دارند و به این صورت راحت تر تمیز می شوند. همچنین اگر برای کف این مکان ها نیاز به سرامیک داشتید، باید در نظر داشته باشید که طرح و نقش سرامیک ها، دارای برجستگی هایی باشد تا از لیز خوردن شما جلوگیری کند.
  • توجه به رنگ کاشی و سرامیک: در زمان خرید همه دوست دارند که کاشی و سرامیک مورد نظرشان رنگ زیبا و خلاقانه ای داشته باشد که نمونه آن را هیچ کجا ندیده اند، این موضوع باعث می‌شود که اشتباهاتی در زمینه انتخاب رنگ کاشی و سرامیک به وجود بیاید. به عنوان مثال مشتری متوجه شد کاشی سرامیک رنگ تیره ای که برای حمام و دستشویی خود انتخاب کرده است، باعث گرفته و خفه شدن مکان گردیده و از خرید خود به شدت پشیمان شد.
  •  برای اطلاع از قیمت کاشی نایین اصفهان برای قسمت های مختلف خانه کافیست به صفحه محصولات این کارخانه در وب سایت فروشگاهی ایران سرام مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجرب ایران سرام ارتباط برقرار کنید.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

میزان رفت و آمد در محل استفاده از کاشی و سرامیک چقدر است؟

این سوال زمانی مطرح می‌شود که شما بخواهید از کاشی و سرامیک برای کف خانه خود استفاده کنید. رفت و آمد زیاد در طول زمان باعث می‌شود که سطح سرامیک و کاشی ساییده شود و بعد از مدتی شاهد این باشید که جلای آنها از دست رفته است. برای درک اینکه کاشی و سرامیک انتخابی شما برای محل مورد نظرتان مناسب است یا خیر، استانداردی وجود دارد که درجه سختی کاشی را بر اساس میزان رفت و آمد مشخص می‌کند. در این درجه بندی عدد یک برای مکان های بدون رفت و آمد و عدد ۵ برای مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کاشی و سرامیک از کارخانه

بودجه شما برای خرید کاشی و سرامیک از کارخانه چقدر است؟

قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم که کاشی و سرامیک های موجود در بازار، دارای تنوع بالایی هستند و نباید فراموش کرد که این تنوع شامل قیمت این محصولات نیز می‌شود. فاکتورهای بسیار زیادی در تعیین قیمت کاشی و سرامیک دخیل اند که به طور کلی می‌توان گفت که عبارتند از: " نوع مواد اولیه استفاده شده برای تولید کاشی و سرامیک، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای لعاب کاری، تکنولوژی تولید، طرح و کیفیت نهایی محصول". وجود این تنوع باعث می شود که شما بتوانید با توجه به مقدار پولی که در اختیار دارید، کاشی و سرامیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و کف آشپزخانه و سایر قسمت های ساختمان را در ایران سرام مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+