چون ما مرجع تخصصی هستیم

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه

امروزه آنقدر طرح ها و رنگ های متنوعی برای سرامیک ها به وجود آمده که می توان همه سلیقه ها را پوشش داد و به نحوی همه را راضی کرد. انتخاب سرامیک کف آشپزخانه یا سرامیک بین کابینتی کاملا بسته به سلیقه خودتان است اما اگر می خواهید انتخاب بهتر و مطمئن تری انجام دهید برخی از تجربیات همگانی را در ارتباط با انتخاب بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه در اختیارتان قرار می دهیم.
برای انتخاب سرامیک باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال شما علاقه دارید محیط آشپزخانه تان گرم و صمیمی باشد یا می خواهید سرامیک انتخابی خنثی کننده رنگ دیگر وسایل آشپزخانه باشد؟ اصلا می خواهید مات باشد یا براق؟ از آنجایی که آشپزخانه از قسمت های اصلی خانه است و ممکن است مدت زمان زیادی را در آنجا بگذرانید و به پخت و پز مشغول باشید، نکاتی همچون مقاوم بودن سرامیک در برابر ضربه، جلوگیری از نفوذ آب در خود و لغزنده نبودن سطح آن از مواردی است که باید به آنها نیز اهمیت داد.
شما می توانید از رنگ های روشن برای سرامیک آشپزخانه تان استفاده کنید و تا سالیان سال از آن خسته نشوید و هرگاه وارد آشپز خانه خود می شوید احساس خوب و راحتی داشته باشید. البته از عیب های اصلی رنگ های روشن می توان به کثیف شدن سریع آن اشاره کرد. همچنین می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. این رنگ جذابیت خاصی به محیط می بخشد، اما ممکن است پس از گذشت چند سال از آن خسته و دلزده شوید. دقت داشته باشید اگر بقیه وسایل آشپزخانه تان تیره هستند، حتما رنگ های روشن و خنثی کننده آن را به کار ببرید. کاشی آشپزخانه با بهترین کیفیت در سایت ایران سرام به فروش می رسد.

قواعد انتخاب رنگ سرامیک آشپزخانه

قواعد انتخاب رنگ سرامیک آشپزخانه

هر رنگی می تواند حسی را در ما به وجود آورد و روی حال و هوای ما تاثیر بگذارد. از این رو برخی از نکاتی را که در رابطه با انتخاب رنگ اهمیت دارند، برای شما شرح می دهیم تا فکرتان در انتخاب بازتر باشد.

رنگ های طیف قهوه ای: این دسته از رنگ ها معمولا بسیار بین مردم محبوب هستند و از کمرنگ ترین آن گرفته تا پر رنگ ترینشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. از دلایل دوست داشتنی بودن این رنگ، راحت ست شدن آن با دیگر رنگ هاست. همچنین به دلیل محیط حس آرامشی که القا می کند، حس طبیعی و ارگانیک بودن غذا و خوراکی های دیگری که در آنجا وجود دارد را در فرد ایجاد می کند. این رنگ معمولا هیچکسی را ناامید نمی کند.

رنگ های تناژ کرمی: رنگ کرمی بعد از رنگ قهوه ای غالبا پرکاربردترین رنگ در میان مردم است. روشن بودن این رنگ سبب بزرگ تر به نظر آمدن فضا می شود و برای محیط های کوچک بسیار مناسب و دلباز است. همچنین این رنگ باعث جلوه بیشتر وسایل دیگر می شود.

رنگ های طیف قرمز: معمولا افراد زیادی این رنگ را انتخاب نمی کنند. قرمز که رنگی گرم و دارای حرارت است، در محیط های تیره تر نمایش خوبی دارد و تناسب دلنشینی را ایجاد می کند. البته این رنگ را باید با نظر متخصصان به کار ببرید، زیرا استفاده نادرست از این رنگ سبب دلزده شدن شما از محیط می شود. رنگ قرمز همچنین به دلیل نشاط و انرژی که در انسان به وجود می آورد، باعث باز شدن اشتها نیز می شود.

رنگ های تناژ آبی: این رنگ از دیگر رنگ هایی است که بین افراد رایج نیست. رنگ آبی معمولا به ایجاد محیطی بی احساس و رخوت آمیز معروف است، به همین دلیل تا حدودی سبب بی اشتهایی انسان می شود. اما رنگ بسیار زیبایی است و اگر اصولی و درست استفاده شود، محیط بسیار چشم نوازی را به وجود می آورد.
شما می توانید هر یک از این تناژهای رنگی را به راحتی در سایت ایران سرام پیدا کنید.

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه کوچک

بهترین رنگ سرامیک برای آشپزخانه کوچک

متاسفانه امروزه اکثر خانه ها آپارتمانی و دارای فضای کوچکی هستند، به همین دلیل محدودیت هایی را برای ما به وجود می آورند. سرامیک های با ابعاد بزرگ می توانند محیط کوچک ما را مرتب تر و دلباز تر نشان دهند. اما در رابطه با رنگ و طرح آنها همانطور که ذکر کردیم، هر چقدر رنگ سرامیک های ما روشن تر باشند، فضا را به مراتب بزرگ تر نشان می دهند. همچنین استفاده از طرح های مینیمال و ساده تر باعث فراخ تر شدن فضا می شوند. البته رنگ بقیه وسایل موجود در آشپزخانه نیز تاثیرگذار است و باید به تناسب همه ی جزئیات با یکدیگر دقت کنید.
برای کسب اطلاعات و مشاوره در این زمینه با همکاران ما در مجموعه ایران سرام تماس بگیرید تا بتوانید انتخاب عالی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه

فروش

09131118904

0313-4095

فروش صادرات989133884855+

مدیر صادرات989133045399+